Life Of A Struggler ♥ <data:blog.pageTitle/> | Struggler <data:blog.pageName/> | Secret Diary
Love the life you live. Live the life you love❤
Yeah (!) akhirnyaa ツ hiks ;)
Thursday, December 30, 2010 ? 610 Budak Comel ?
ohh yeahh ! akhirnye ! sebuah blog baru yang kiut hodoh gila telah berjaya dilahirkan hari niiiii ! hureyy ! huahua ;DD . memangg letihh siot aaaa buat benda alah nii ! dah la takde orang nak tolong aku buat semua niii . cuti sekolah ponn nak abess ! sumpah , memang sedih gila aaaaaaa ! tapi TAPI tapi , naseb baek aku ade sorang kawan :Nursyafiqah Azahayang sanggup tolong aku buat blog ;) horeyy ! hepinye akuuu ~ weh SYA ! aku promot name kao ni . hiks ;)) . thanks a LOTTE sya ! cayalahh ! ♥‿♥ tapi sekarang nii , wuuu ~ aku tak pandai nak add pape ponn kat blog aku nii :(( huaa ~ sunyi sepi je blog aku . ๏̯͡๏ weh SYA ! nampaknye aku perlukan bantuan kao lagi laaa ! tolong aku yeee ? kao kan baek macam bidadariiii ~ hiks ;) 。◕‿◕。 btw , aku buat blog nii bersebab laa . bukannya nak buat sajesaje jee xD aku fikir , maybe aku boleh luahkan something dalam blog aku ni memandangkan aku ni suka meluahkan perasaan dengan menaip dripada menuliss . euwwww ! skemanyaa ayat aku niii =.= adik aku ada tanye :

* kenapa kakak buat blog ? kenapa tak tulis dalam diary je ? ammi kan dah banyak sikit belikan diary untuk kakak ?? O.o

*ni jawapan aku : adik adikk ,, adik nampak tak buku diary kakak yang warne pink tu kat mane ? kakak lupalahh akak letak kat mane ~ wuuu ~ :'( . (dalam erti lain , aku nyanyuk) iskk . :')



then , dea pon senyum and terdiam . dea taulah tuu . aku tak pandai jage buku diary aku . ntahntah dah sampai rumah jiran aku ponn taktauu ~ adehh . aku mengaku yang aku ni ade masalah ingatan sikett . cepat lupa lahh ! hishh . =.= aku ingat lagi ari tu , aku tertinggal henphone kat makmal komputer kat skolah ! time tu aku dok dlm kereta otw nak balik rumah . fuhh ~ naseb baek aku ade mak yangg BAIK HATI ;) dea patah balik pegi skolah aku . wawawa ~ thank GOD takde org curik ! kalao tak , matilah akuu ! lepas tu , kitorang pon balek rumah .. TIBA TIBA !! aku teringat balek yang aku tertinggal cawan kecil yang kawan aku bagi sempena hari jadi dea ! ALAMAKKKKKK ! dah la aku hias comelcomel cawan tu , boleh tertinggal pulak ! mak oiiiiii ! aku ponnn dengan BERANINYA , mendiamkan diri jeee .. huks =.= aku senyap je time dok dlm kereta uhh . takottakot terlpas cakap lak sal aku tertinggal satu barang lagi kat sekolahh . huu ~ kalaolah mak aku tahu , abes lah aku ! sebaikbaik hati mak aku , dea garang jugak ! naseb baek aku sempat text kat sorang kawan aku suh ambilkan cawan uhh . fuhh ~ selamat aku . ITULAH AKU ! seorang yang mudah ingat tapi cepat nyanyuk ! bhahahahaks ! okee lah . sampai sini je ! mak aku da marah uhh . berjamjam aku ngadap lappy nk siapkan blog aku . adehh . tak pasalpasal kne leter ~ huu . kesian aku . =.=

* macam ni lahh muka aku bile dapat buat BLOG ! hiks ;)
 * hey SYA ! one word fer you *thankyouuu* :))

* kalao mase utk aku siapkan post ni 1 jam , mase utk aku publish post ni 4 jamm! tensyentensyen ! broadband celcom cam cicit siput babyyyy ~ hohh x_x




Thanks for reading :)




. Newer Post