Life Of A Struggler ♥ <data:blog.pageTitle/> | Struggler <data:blog.pageName/> | Secret Diary
Love the life you live. Live the life you love❤
LAST POST ! :))
Friday, January 28, 2011 ? 1310 Budak Comel ?
   
 last post before aku pergi ~ 
aku taknak cakap banyak kali nii .
just nak :

Mintak Maaf . :)
  • sori bebanyakk kalao aku ade buat korang saket ati ngn aku :( kadangkadang dlm gurauan aku , maybe terselit sedikett kekasaran . sori yeee ! :D
  • sori bebanyak kalao ade janjijanji korang yang aku tak tunaikan . =.= Almaklumlah , aku ni jeniss yang nyanyukk sikett banyakk . sometimes , aku leh terlupa yg aku tak tido seharian daa . so , jgn ase pelik la kalao aku boleh terlupa kat janji korang yeeee :D
  • sorii bebanyak pada sapesape yang aku tak TERbalas mesej dea . bukannya ape , kadangkadang aku takde kdt . nak maklumkan yg aku takde kdt kat korang ponn takleh =.= sebab aku memang betulbetul takde kdt ! >,< !  
  • then , sorii jugak kalao aku ade TERumpat kat korang sama ada secara sengaja atau tak sengaja . alaa ! bukan semuan UMPATAN aku tu negatif okayyy ? knyadangkadang ade yang positif jugakk . contohnya : eh minah nii suke je sibuk hal orangg ! ( dlm erti kata laen , minah tu PRIHATIN ) positif kan tuu ? kan kan kan ? hee ~
  • sorii kalao ade time tu korang mintak ilmu aku sikett , tapi aku kedekutt n taknak kasii . KALAO ADE LAHH . sorii bebanyakk ehh . ade sebab tuu . bukannya aku taknak share ilmu aku nii . okayy ? ^^
  • sorii kalao aku TERtinggi , TERkasar bahasa n TERtengking korangg yekk pada suatu masa dahulu . aku nii hot tempered sikett . so , tak hairanlah kalao tetibe je korang dengar suara aku mcm suara bintang rock ! hihi . jangan saket jantung tao !!
  • sorii sangatsangat kalao aku ade berlagak depan kaorang ke , tipu kaorang hidophidop ke , usik kaorang dgn kejam ke , tikam belakang kaorang ke , ( bukan tikam ngn pisau betulbetul uh ) =.= n pape je lahh yang sewaktu dengannya . maaf ye teman temannn ! :D
  • sorii kalao aku ade TERangkat tangan aku kat kaorang . ( tertampar , tersepak , tercubit , tertolak and segala TER lagi lahh . )
  • sorii kalao aku terlampau sayangkan kaorang sampaikan aku buat macam macam perkara jahat utk elakkan org laen rampas kaorang dr aku . hee ~ :) 
  • sorii kalao kali nii aku banyak cakap sorii kat kaorangg . biaselahh . orang da nak pergi jauh ~ nak cari ilmu ditempat baruu . so ,hati kene bersih macam baby baru lahir ~ hohohorlicks !! :D
  • pendek cite !! sorii kalao aku ade lakukan sebaran kesalahan sama ada kesalahan ringan , sederhana ringan , berat , sangat berat and terlampau berat kat kaorang yekk . aku UNPERFECT :) aku selalu lakukan kesalhan tanpa aku sedari . so , aku harap sangatsangat kaorang dapat maafkan aku yekk ^^

P/S : aku arap kaorang balas semua sorii aku nii dengan --> okaylahh . sorii anda diterima . bukannya dengan --> ape sorii sorii ?? sorii sorii naek lorilahh ! huahuahua :DD

and and AND !
  
aku nak mintak kaorang tolong doakan aku yekk .
doakan aku agar aku dapat :
  • sesuaikan diri kat SBPI and takkan lari balek ke sekolah lame sbb homesick ! uhuuu >,< . aku risaulahh . ade sorang cikgu nii cakap kat aku " makcik nii mmg konfem lari balik SMK Kamil balek nihh . mmg menakjubkan lahh kalao dea bolehh stay kat asrama uhh ! HAHA " * yihh ! nampak sangat yg cikgu nii nk cakap aku anak manja  . adoiiii =.= aku takkan balik punyeeeeeeee !!! *dengan penuh bersemangat waja , wira, saga , gen 2 ! hiks ;)
  • STRAIGHT A+'s dlm semua subjek yang aku amek kat skolah tu nanti n muncul sebagai salah satu pelajar paling cemerlang di skolah tuh ! " be the best among the best since the best are only from the BEST ! " :D
  • ramai kawan baru kat sana and aku tak akan dibuli or tersisih bile aku ade kat sane . aku nak ade ramaiiiiiiiiiiiiiiii kawan baru ! ^^ 
  • ikuti semua pelajaran yang ade kat sane and aku dapat siapkan semua homework dengan cekap , tepat dan benar !! muahaha :D arap araplahh sifat malas aku dah hilang bile pegi sane . =.=
  • takkan ponteng skolah n ponteng segala aktiviti yang skolah tuh anjurkan nanti . >,< . aku ni liat sikett . malass nk join something yg meletihkan . adoii . sbb tu aku susah nk berkembanggg ~ huahua :D
  • dapat lakukan semua aktiviti di asrama seperti membasuh kain sendiri , bangun tidur sendri , kemas katil sendiri , iron baju sendiri , n segalanya lahh . sebelom nii , semuanya mak aku buat . sekarang , semuanya aku kne buat ! alahai ~
  • dpat STRAIGHT A+'s SPM dgn cmerlang n then terbang ke Universiti Melbourne , Australia utk melanjutkan pelajaran aku dlm bidang undangundang n sekretarial ~ aku nak jadi seorang peguam yang berwibawa n termasyhurrrr ~ waa ! skemanya ayat aku nihh :D
  • disenangi semua org ketika berada diskolah tuh . aku harap sangatsangat !! >,< !
okayy . tu je kott buat mase skang .

kepada family aku :
- thanks sbb da jage aku selama nii :')
- thanks atas kek ari jadi yg comel gilaa tuu . ^^
 
- thanks atas semua adiah yg kaorang bagi .
- thanks sbb bagi kelonggaran pada aku utk online sepuaspuasnya sebelom aku pergi .
- thanks sbb selalu bagi semua yg aku mintak .  bertuahnya akuu  >,< !
- kaorang jage diri leklok tao .
- jgn risaukan aku . INSYAALLAH aku bolehh jage diri :)
- sayangg kaorang ketaketattttt !! <3 ~
kepada kawankawan aku :

- jaga diri kaorang leklok tao ! nti bile ade reunion , kite jumpe lagii . nanti kaorang bawaklah makanan banyakbanyak okayyyyyy ! aku nk lahap semua tuh ! :D
- thanks wish bufday aku . n thanks pada yg bagi adiah n loveletter uhh . huiii ~ sayang kaorang lahh ! *terharu .
- kaorang study leklok . takmao nangisnangis mcm aku nii :') - iloveyouu :)) 
- sentiasa ingat aku :)  
    
kepada kawankawan cyber aku : 
 
- jaga diri leklok !
- jgn kuat sangat online facebokk tuh ! nti tensionnn!! :D
- nti kalao free , kite text , chat n komenkomen lagi okayy :)
- pada yg wish bufday aku , thankss a LOT peeps ! kaorang mmg kawan yg baik . org yg aku suka ponn tak wish kat aku . =.=
- always remember me :)     

 
okaylahh ! tu sajee buat mase nii . aku laparlahh ! aku nk pegi lunch japp ! harum semerbak bau makanan yg aku mak aku masak uhhh ! yummy ~ okay , anyway , thanks sbb sudi bace . takecare <3 ! buhbyeeee !  
sincerely from : wanaachan :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post