Life Of A Struggler ♥ <data:blog.pageTitle/> | Struggler <data:blog.pageName/> | Secret Diary
Love the life you live. Live the life you love❤
CHIQUITITAS ! :)
Thursday, March 17, 2011 ? 610 Budak Comel ?

cerita faberet aku time aku kecikecik dulu . taktau kenapa , tibetibe je aku teringatkan cite sweet gila nii . sedih siot akuuu . kalao tak silap aku , cite ni time tahun 2003-2004 lagi . skang da taun 2011 . da lame gila . ingatan aku tentang cite ni pon ade serbasedikit jee . best gila ohh cite ni . aku ingat lagi , time dedulu , aku sanggup bangun pkol 12 tengah malam sematamata nak tengok cite nii . cite ni bahasa ape ntah aku tak ingat and aku taktau , tapi cite ni aku tengok kat astro ceria kalao tak silap aku lahh . ye la kann , channel tu kan utk kitakita ajeee . aku ponn masih termasuk dalam geng 'kitakita' tu memandangkan umur aku pon masih dalam angka kecikecik lagii . cewahh ~

Cite ni pasal sekumpulan anak yatim ni , yang takde nakbapak (memanglah anak yatim takde makbapak) yang terjumpa sebuah rumah cahaya . fuyoo gila rumah tuhhh . rumah tu besar and cantik gilaaaa !! tangga dea ade bunyi macam piano pastu kat sebelah tangga ade gelongsor . kira cam taman permainan da rumah dea . ohhh ! bestnyaaa ! time aku kecikecik dulu aku asyik je berangan nak duk kat rumah macam rumah deorang pastu nak kapel ngn sorang budak laki dalam cite tu ! wahahaha ! kalau tak silap aku , nama dea Felipe . huahua . hensem ohh dea tuhh . tapi sayangnya dea da ade gf laa . Kamila name gf dea tuhh . Aku berangan yang aku nii la Kamila tu . muahahaha ! Aku ingat lagi , aku asyik bengang je ngan sorang pompuan name Zoey nihh , dea sibuk nak rampas Felipe akuuu ! Dah lah jahat ! hohh . semua budak yang berlakon dalam cite tuh hensem2 n cun2 belakaaa ehh ! arhh ! geram aku nengoknyaa . aku ponn nak masuk berlakonnn dalam cite tuuuuuuuuuu !! T.T
 




* ni Felipe yang aku cakap tuhh . hensem kan ? kan kan kan ? :D

aku da tak ingat cite tu berakhir macam mana , tapi kalau boleh , kau nak sangat kembali ke masa lepas and tengok cite ni balikk ! cite ni best gilaaa ! 



* cube korang tengok rumah dea tuhh . cantik kan ???

ni pulak klip video bile abes cite dea . best gila lagu nii . aku sukaaa !! Abre ! Abre ! Entraaaaaaaaa !~ lalalala ~





oke dahh . tu je buat kali nii . oke , bybyeeeeeeee ~

* aku ade gak kat situu . yang pakai baju Pink tepi Felipe tuhh . nampak tak aku ???? muahaha :D *perasammm. :D


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post